Beste gasten, vragen die U stelt bij het aanmaken van een account kunnen door het beheer op dat ogenblik niet beantwoord worden.
De activatie gebeurd manueel een of twee maal per dag, dit om reclame, spam en hack pogingen te vermijden.
Na activatie log U in en stel Uw vraag in Waar moet ik naartoe, moderatoren zullen U verder helpen.
De activatie gebeurd manueel een of twee maal per dag, dit om reclame, spam en hack pogingen te vermijden.
Na activatie log U in en stel Uw vraag in Waar moet ik naartoe, moderatoren zullen U verder helpen.
Shako talpack
Shako talpack
even me vraag werken hier , nu ik hier nieuw ben wil ik toch eens weten wat deze kan zijn , zoek er al heel lang achter naar zoiets maar wat is er goed en mis eventueel aan zie foto
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Shako talpack
Als ik mij niet vergis, muziekkorps van de burgerwacht (van Antwerpen?)
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
Kruising tussen een Schako (Sjako ) en een Talpak ?
Opgeleukt met een insigne " Force Publique Congo Belge" .
Mvg.Pierre.
Opgeleukt met een insigne " Force Publique Congo Belge" .
Mvg.Pierre.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik ben er zo nog tegen gekomen. Is uw exemplaar ook gemaakt door Indian Caps uit Antwerpen?
Knip- en plakwerk als dit zou voor de burgerwacht wat te ver gaan. Er is geen link met hun eigen uniformen. Vermoedelijk is dit een hoofddeksel voor een fanfare, samengesteld uit onderdelen die men nog in stock had liggen.

groeten,
Bert
Knip- en plakwerk als dit zou voor de burgerwacht wat te ver gaan. Er is geen link met hun eigen uniformen. Vermoedelijk is dit een hoofddeksel voor een fanfare, samengesteld uit onderdelen die men nog in stock had liggen.

groeten,
Bert