Belgisch Tankmuseum

Keuvelen over koetjes en kalfjes :-)

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Belgisch Tankmuseum

Bericht door one_O_five »

Sedert een week of drie draait de vernieuwde website van het Belgisch Tankmuseum onder een nieuw URL proef op dezelfde server hier naast het ABL forum.
De bedoeling is om de site van het museum in de loop van de tijd volledig te vernieuwen en ook interactief te gaan werken, de leden van het VZW Tankmuseum die hier op het forum ook lid zijn mogen hier nu dus reeds met scherp schieten en gerust commentaar geven.
De oude website blijft voorlopig nog online tot einde contract, de nieuwe vind men op http://www.belgian-tankmuseum.be/index.php/nl/
Bram1940
Beheerder
Berichten: 2266
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:25

Re: Belgisch Tankmuseum

Bericht door Bram1940 »

Hallo,

Mooie site (op wat taalfouten na dan).

Op http://www.belgian-tankmuseum.be/index. ... -1914-1918 lees ik over de sluiting van de zaal 1914-1918. Is deze zaal gesloten of gaat het om een oud bericht? Indien de zaal gesloten is, is er dan geweten hoelang en welk deel van de zaal?

Alvast bedankt.

Groeten,
Bram
Echobravo
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 mei 2011 20:28

Re: Belgisch Tankmuseum

Bericht door Echobravo »

Bram1940 schreef: -sluiting-zaal-1914-1918 lees ik over de sluiting van de zaal 1914-1918. Is deze zaal gesloten of gaat het om een oud bericht? Indien de zaal gesloten is, is er dan geweten hoelang en welk deel van de zaal? Bram
Alvast niet het volledige antwoord op je vraag, maar via http://www.klm-mra.be/klm-new/nederland ... s/virtueel kan je nagaan welke zaal er open is voor het publiek.

Mvg


Eric
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Belgisch Tankmuseum

Bericht door one_O_five »

@Bram1940, taalfouten moogt ge me altijd per PB doorsturen, alles en iedereen is voor verbetering vatbaar.
De exacte datums waren bij het bestuur op het ogenblik dat ik dat bericht plaatste niet bekend, op dit moment ben ik wel op verlof en met een tamelijk slechte verbinding maar kleine verbeteringen kan ik natuurlijk aanbrengen.
Gebruikersavatar
Drackx
Berichten: 440
Lid geworden op: 01 jun 2011 10:52

Re: Belgisch Tankmuseum

Bericht door Drackx »

Hallo Frans, :D
Ik zag op de nieuwe website dat er ook een bepaalde onderverdeling is gemaakt voor leden.
Mogelijk dat ik hier er overheen heb gekeken maar kan je je hier ook voor aanmelden
of komt dat mogelijk in de volgende uitgaven van het "Tank Museum News" te staan....
Trouwens....wie nog geen lid is....ik kan het iedereen met interesse voor tanks van harte aanbevelen.
Allerbest groeten,
Filip
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Belgisch Tankmuseum

Bericht door one_O_five »

Het is de bedoeling de leden inderdaad een aparte stek te geven, op dit moment is dat nog in opbouw maar zodra ik het Zuiden van Viva La France verlaten heb hoop ik in het bezit te zijn van de ledenlijst.
Dan maak ik voor de leden een log in, waarom nu niet direct een link om zelf een log in te maken, om te vermijden dat iedereen, spammers inbegrepen op dat gedeelte kunnen.
Stuur me even per PB Uw volledige naam en ik maak U nu al een account aan en stuur de log in per PB terug, veel is er nog wel niet op dat gedeelte te ien maar dat komt nog wel, het enige dat er nu op staat is een voorsmaakje voor Ursel.
Gebruikersavatar
Drackx
Berichten: 440
Lid geworden op: 01 jun 2011 10:52

Re: Belgisch Tankmuseum

Bericht door Drackx »

Voorsmaakje voor Ursel is alvast plezant. :lol:
Pb-tje is verstuurd!
Met dank en waardering! :D
Filip
ABL
Berichten: 144
Lid geworden op: 13 jun 2011 10:42

Re: Belgisch Tankmuseum

Bericht door ABL »

Hallo,

ben zelf ook lid van het tank museum.
dit is echt een verbetering t.o.v. de oude website.
als je wil kan ik je aan een overzicht helpen aangaande de tentoongestelde voertuigen die in het artillerie museum te Brasschaat staan. (vorige week nog geweest)
ik vermoed dat die ook allemaal eigendom zijn van het KLM-MRA.

grtz/JP/ABL
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Belgisch Tankmuseum

Bericht door one_O_five »

Klopt, maar GunFire is een ander VZW, het Tankmuseum komt er nu naast te staan en ik vermoed zo dat er in de toekomst wel samengewerkt zal worden.
Op het ogenblik is de verhuis van materiaal van het depot Kapellen naar Brasschaat nog in volle gang, misschien al wel gemerkt dat ik Kapellen op de nieuwe site al niet meer vernoem, dat depot word namelijk verkocht.
In de toekomst zal ik ook een overzicht maken van het materiaal van het Tankmuseum, dat voor de drie plaatsen, Brussel, Bastogne en Brasschaat.
mava105
Berichten: 338
Lid geworden op: 29 sep 2011 10:55
Locatie: Leuven

Re: Belgisch Tankmuseum

Bericht door mava105 »

Door de lovende bewoordingen hier in dit forum, wil iedereen blijkbaar een eigen tank-museum beginnen :lol:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 1_00717306
Plaats reactie

Terug naar “Algemene chat - le chat en général”