FIASCO

Keuvelen over koetjes en kalfjes :-)

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tsjokke
Berichten: 304
Lid geworden op: 29 mei 2011 19:28

FIASCO

Bericht door tsjokke »

HA!!! Zoals verwacht--- nog geen einde van de wereld! Ze zullen zich moeten haasten als het nog voor vandaag is!
Wat mij betreft;Ik ben vooral geen slachtoffer geworden van wanhoopsdaden van idiote "end of the world believers "
Hetzelfde hoop ik voor alle ABL-forum leden!
Het wordt een beetje eentonig,1994 niets gebeurd,1997 niets,2000 helemaal niets,de toendertijd voorlopig laatste hoop van de doemdenkers 2001-ook al niets.Nu in 2012 niets.
De meesten van ons zullen dus toch op een weinig spectaculaire manier in hun bed moeten sterven.
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: FIASCO

Bericht door one_O_five »

Hey tsjokke, hebt ge dat dan vanmorgen niet gelezen, de regering Di Rupo heeft in het kader van de besparingen de aangekondigde wereldondergang voor onbepaalde tijd uit te stellen.
Gebruikersavatar
tsjokke
Berichten: 304
Lid geworden op: 29 mei 2011 19:28

Re: FIASCO

Bericht door tsjokke »

one_O_five schreef:Hey tsjokke, hebt ge dat dan vanmorgen niet gelezen, de regering Di Rupo heeft in het kader van de besparingen de aangekondigde wereldondergang voor onbepaalde tijd uit te stellen.
Nope,die charels beslissen anders van alles wat onnodig is en hun intelligentie en mogelijkheden ver te boven gaat!Wereldondergang is voor hen de val van de regering.

Tsjokke
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: FIASCO

Bericht door one_O_five »

Dat was dan ook hun beste argument om dit evenement uit te stellen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemene chat - le chat en général”