Beste gasten, vragen die U stelt bij het aanmaken van een account kunnen door het beheer op dat ogenblik niet beantwoord worden.
De activatie gebeurd manueel een of twee maal per dag, dit om reclame, spam en hack pogingen te vermijden.
Na activatie log U in en stel Uw vraag in Waar moet ik naartoe, moderatoren zullen U verder helpen.

Lichting 1974-75

Op zoek naar vrienden uit jouw diensttijd? Misschien vindt je ze hier!
Plaats reactie
eddy meyers

Lichting 1974-75

Bericht door eddy meyers »

Hoi Makkers ,

Ik ben Eddy Meyers , met bijnaam tiesche .
Desondanks ik het vaak aan de stok kreeg met m'n oversten , heb ik toen een zéér fijne diensttijd beleeft .
Hoe vaak ik doen die draagrollen van m'n amx heb vastgedraaid , is gewoon niet te beschijven , die rotdingen kwamen altijd los .
Die uren die ik in de garage heb gezeten , om dat rotding maar aan't bollen te krijgen , zelfs tot laat in de avond .
Toen ik afzwaaide leek het net of ik een kameraad verloor , ja m'n.......... amx .
Ik was met een toffe groep amx -chauffeur bij bataljon bevrijding , c-cie te Leopoldsburg .
De enige mensen die ik nog ken was Kpn Heyvaert . ( Bijnaam "de sik ")( da was genne minne haha .) toch toffe gast toen .
Oldt Vinck ,Onze csm Boonen uit Lommel ( Dat was onze ijzervreter .) Sdt Luyten uit Lommel , Sdt Vande Boer uit Lommel , Jean-pierre uit Diepenbeek , Rik uit Riemst , Belmans ,Ruddy Vandaele , Vernelen uit Neerpelt , Gilbert uit Kruibeke .
Sorry makkers dat ik alle namen niet meer weet .
Indien iemand mij nog kan herinneren gelieve dan een sijntje te geven .
fb502683@skynet

Re: Lichting 1974-75

Bericht door fb502683@skynet »

Ik ben van den borren peter en ik heb ook mijn legerdienst gedaan lichting 1974-75
in bataljon bevrijding c-cie te leopoldsburg laat iets weten moest je mij kennen .
Plaats reactie

Terug naar “Oude legermakkers gezocht !!! recherche aux copains de régiment”