triest

Keuvelen over koetjes en kalfjes :-)

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
langemarck
Berichten: 113
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:54

triest

Bericht door langemarck »

het is triestig gesteld in de verzamelwereld dezer dagen, blijkbaar is het dus enkel en alleen nog om geld te doen, vandaag nog maar eens gebleken.

Ik heb in de hele vele jaren verzamelen al heeeel veel meegemaakt, en heel veel mensen ontmoet die ik liever nooit had leren kennen, en ben redelijk gehard in vele zaken, maar vandaag heeft mijn maag toch nog eens gedraaid.

mogelijk hebben meerderen van jullie het ACM lot gevolgd op ebay, dat de dingen veel geld gingen gaan, is op zich nog ergens te begrijpen, maar wat zo verschrikkelijk erg is, is dat het hele lot volledig uit elkaar is gehaald!!! dit heeft niets meer met verzamelen te maken, dit is puur commerce, en dood dood zonde, heel jammer :-(
Dat zulke mooie loten dan telkens weer bij zulke onmensen terecht komen... schrijnend :-(
Bram1940
Beheerder
Berichten: 2266
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:25

Re: triest

Bericht door Bram1940 »

Groot gelijk. Het mag een klein wonder heten dat het lot, dat schijnbaar toegewezen was aan één militair, tot nu samen gebleven is. Om dan anno 2016 uiteen gehaald te worden uit puur geldgewin... Een triestige affaire.

Bram
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 572
Lid geworden op: 29 mei 2011 15:01
Locatie: Bree

Re: triest

Bericht door Stef »

Linkje?
Fidelitas et Superbia
Gebruikersavatar
Exjager
Sponsor 2022-2023
Berichten: 4379
Lid geworden op: 28 mei 2011 18:53
Contacteer:

Re: triest

Bericht door Exjager »

Stef schreef:Linkje?
Beetje "Google" en het is makkelijk te vinden, hier de link plaatsen om een ander zijn handel te laten draaien...liever niet zou ik zeggen.
Iets m.b.t. 2 Jagers te Paard is steeds welkom.
Mijn website,http://www.legerdienst.be
Philippe Vandeweege
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 mei 2011 16:00

Re: triest

Bericht door Philippe Vandeweege »

Hallo,
Persoonlijk vind ik wanneer je het over iets hebt dat je dan man en paard moet durven noemen....
Groeten.Philippe
langemarck
Berichten: 113
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:54

Re: triest

Bericht door langemarck »

de verkoper (verkloter) en een link naar één van de artikelen, ik weet niet of je ze nog kan zien aangezien ze al afgelopen zijn.

exjager, ik zet de verkoper ook liever niet in de kijker, maar ik vrees dat het kwaad al geschied is :-(

Le templier
Florian Smets
26 Avenue de l'arbre ballon b/10 C
1090 Jette, Bruxelles
Belgique

http://www.benl.ebay.be/itm/23207788233 ... EBIDX%3AIT
langemarck
Berichten: 113
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:54

Re: triest

Bericht door langemarck »

Philippe Vandeweege schreef:Hallo,
Persoonlijk vind ik wanneer je het over iets hebt dat je dan man en paard moet durven noemen....
Groeten.Philippe

er is niets durven aan hoor Philippe!!! is al gebeurd. had er eerlijk gezegd zelfs niet aan gedacht bij m'n eerste post.
Plaats reactie

Terug naar “Algemene chat - le chat en général”