ABL Slow Chat

Keuvelen over koetjes en kalfjes :-)

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

milleke
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 mei 2011 16:06

Re: ABL Slow Chat

Bericht door milleke »

Denk toch dat er veel kijkers gaan afhaken die er, net zoals ik, meer van verwacht hadden.
Goed voor de leken, maar niet voor de mensen die al wat meer kennis over de oorlog hebben.
mathiasaerts
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 dec 2011 18:34

Re: ABL Slow Chat

Bericht door mathiasaerts »

Ach, ik kijk liever naar dit dan zo een 'feelgoedreeks' of andere serie.
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: ABL Slow Chat

Bericht door one_O_five »

De presentatie is goed en men ziet misschien plaatsen die ge nog niet kent.
Gebruikersavatar
thelastofus
Berichten: 116
Lid geworden op: 09 feb 2012 19:42
Locatie: Belgie

Re: ABL Slow Chat

Bericht door thelastofus »

28 april, top gear in antwerpen! Kijk er erg naar uit :D Heb daarvoor wel in het verzamelfonds moeten tasten, dat is nu 60€ lichter
Alles gezocht in verband met de 8ste en 17de linie
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Met urgentie gezocht: US army leggings, maat 2R, WO2.
Aangezien dit niet belgisch is zit ik dit in algemene chat en dit is eenmalig ;)
Alvast bedankt.
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
mathiasaerts
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 dec 2011 18:34

Re: ABL Slow Chat

Bericht door mathiasaerts »

Even een vraag een persoon die een gedeporteerden kruis heeft ontvangen van 14-18 krijgt die dan ook de herinneringsmedaille en de overwinningsmedaille?
Gebruikersavatar
Lewis Gunner
Berichten: 229
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:31

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Lewis Gunner »

Zijn er forumleden die goed zijn in photoshop en van die toestanden?
Ik heb namelijk een scan die nogal wazig is, zijn er mensen die deze scherper kunnen maken (is dit uberhaupt wel mogelijk?)

Het is voor een infobord rond gesneuvelde soldaten, en de scan is te onduidelijk om te gebruiken.

Laat iets weten

Groeten
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: ABL Slow Chat

Bericht door one_O_five »

Dat word moeilijk, een kleine verbetering is misschien wel mogelijk maar als hij echt zo wazig is als U beschrijft ... iets wat er niet is kan ook niet Photoshop niet toveren.
Ik ben pas volgende week terug thuis achter de PC, als het niet dringend is kan ik wel eens proberen.
Gebruikersavatar
D.B.
Berichten: 132
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:57
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: ABL Slow Chat

Bericht door D.B. »

Scherper maken is inderdaad niet zo simpel. Indien het is om tekst te verduidelijken, kan omzetten in negatief ook een oplossing zijn.

Groeten,
Bram.
Gebruikersavatar
Exjager
Sponsor 2022-2023
Berichten: 4379
Lid geworden op: 28 mei 2011 18:53
Contacteer:

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Exjager »

Ik dacht dat scherper maken "simpel gezegd" de naast elkaar liggende pixels een soort verschillend contrast geven was. (amai wat een zin)
Zodanig dat er een soort meer contrast onstaat, en de kijker het idee heeft dat er een betere scherpte ontstaat.
Dat is volgens mij toch de techniek die Lightroom toepast.
Iets m.b.t. 2 Jagers te Paard is steeds welkom.
Mijn website,http://www.legerdienst.be
Gebruikersavatar
Lewis Gunner
Berichten: 229
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:31

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Lewis Gunner »

Hallo, het infobord moet zo snel mogelijk af heb ik horen zeggen dus ik vrees dat ze tegen maandag kunnen wachten.
Helaas gaat het niet om tekst, dus negatief is niet echt een oplossing

Natuurlijk het gemakkelijkste zou zijn de foto opnieuw inscannen, maar helaas heb ik de foto zo niet onmiddellijk bij mij.

Als er mensen zijn die willen proberen laat maar iets weten via pb.

Groeten
Gebruikersavatar
guerramundial1
Berichten: 744
Lid geworden op: 28 mei 2011 16:04
Locatie: Valladolid (Spanje)

Re: ABL Slow Chat

Bericht door guerramundial1 »

detlev schreef:
Yente schreef:Waar is de site van het guldenboek naar toe? :?
http://www.tenboome.webruimtehosting.ne ... ecttotaal/ ?

groeten

De link werkt weer niet! Weet iemand hier meer over? Ben op zoek naar de informatie van Adrien Pluym, een kennis heeft de medaille maar verder geen enkele informatie.

Mvg

Wim
Ter herinnering van mijn grootvader Marcel Darcis (º 1896, + 1979), 1ste Sergeant Oorlogsvrijwilliger, 2º Regiment Karabiniers, II Bataljon, 8ste Companie. 1915-1918
Echobravo
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 mei 2011 20:28

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Echobravo »

guerramundial1 schreef:De link werkt weer niet! Weet iemand hier meer over? Ben op zoek naar de informatie van Adrien Pluym, een kennis heeft de medaille maar verder geen enkele informatie.
Dat van de link zal wel tijdelijk zijn...

Wat betreft PLUYM Adrien :

Antwerpen
guldenboekdervuurkaart 1935-1936
pagina 126
foto : x
Kpl
17e Li

Mvg


Eric
Gebruikersavatar
guerramundial1
Berichten: 744
Lid geworden op: 28 mei 2011 16:04
Locatie: Valladolid (Spanje)

Re: ABL Slow Chat

Bericht door guerramundial1 »

Hartelijk bedankt alvast voor de informatie!

Mvg

Wim
Ter herinnering van mijn grootvader Marcel Darcis (º 1896, + 1979), 1ste Sergeant Oorlogsvrijwilliger, 2º Regiment Karabiniers, II Bataljon, 8ste Companie. 1915-1918
Echobravo
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 mei 2011 20:28

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Echobravo »

Geen dank, met plezier gedaan.

Mvg


Eric
Gebruikersavatar
Sgt. Veldeman
Berichten: 331
Lid geworden op: 02 nov 2011 12:34

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Sgt. Veldeman »

Ik zit met volgend 'probleem', het komt voor op youtube en ook het Forum en waarschijnlijk op andere sites ook nog: Sommige woorden zijn blauw onderlijnd als zijnde een link. Dat zijn ze ook maar naar datingsites of sites voor domeinnamen te kopen, om een Iphone te winnen, dat genre.
Heeft iemand anders dit al gehad ? Of ligt dit zuiver aan mijn computer ?

Mvg,

Robrecht Veldeman
Ter ere aan mijn overgrootvader Theofiel Aelterman (°12 mei 1909, + 12 oktober 1978) die vocht in het 38 linieregiment.
Immer op zoek naar documenten en foto's over Lokeren en over het 38Li in de Achttiendaagse Veldtocht. Zowel in '14-'18 als in '40-'45
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Ik heb dit ook gehad enkele weken geleden. Dit kwam nadat ik een aantal programma's had gedownload en sindsdien deed mijn laptop raar. Die blauwe onderlijning was er maar ook kon ik bv maar 1 maal het internet openen, nadien ging het niet meer. Ik heb mijn laptop laten repareren in een computer winkel en sindsdien heb ik het niet meer dus ik vermoed dat er ook een bepaald virus op je PC zit.

Groeten Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
Sgt. Veldeman
Berichten: 331
Lid geworden op: 02 nov 2011 12:34

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Sgt. Veldeman »

Azo, maar wat gebruik je, Yente, Internet of Google Chrome ? Want ik heb het eens getest op Chrome en daar vindt ik zo geen 'symptomen', gelukkig. Hopelijk is het zo weer geen U Kash-virus. Dat ze je PC blokkeren en ze zich voordoen als politie. Hebben we ook ooit eens gehad.

Mvg,

Robrecht Veldeman
Ter ere aan mijn overgrootvader Theofiel Aelterman (°12 mei 1909, + 12 oktober 1978) die vocht in het 38 linieregiment.
Immer op zoek naar documenten en foto's over Lokeren en over het 38Li in de Achttiendaagse Veldtocht. Zowel in '14-'18 als in '40-'45
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Normaal gezien gebruik in internet maar bij één van die installaties stond er ook opeens babylon, dit heb ik er direct terug afgesmeten.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: ABL Slow Chat

Bericht door one_O_five »

Installeer bijkomend dit hier ... http://threatfire.nl.softonic.com/
Uitleg staat op de link
Gebruikersavatar
Sgt. Veldeman
Berichten: 331
Lid geworden op: 02 nov 2011 12:34

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Sgt. Veldeman »

De laatste tijd heb ik wel een aantal bestanden van archive.org gehaald, misschien ligt het daaraan.
Ter ere aan mijn overgrootvader Theofiel Aelterman (°12 mei 1909, + 12 oktober 1978) die vocht in het 38 linieregiment.
Immer op zoek naar documenten en foto's over Lokeren en over het 38Li in de Achttiendaagse Veldtocht. Zowel in '14-'18 als in '40-'45
Gebruikersavatar
Sgt. Veldeman
Berichten: 331
Lid geworden op: 02 nov 2011 12:34

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Sgt. Veldeman »

one_O_five schreef:Installeer bijkomend dit hier ... http://threatfire.nl.softonic.com/
Uitleg staat op de link
Zelfs in dienen tekst van Threatfire staat zo'n 'link'. Hoe noemt dat eigenlijk 'officieel' ?

Mvg,

Robrecht Veldeman
Ter ere aan mijn overgrootvader Theofiel Aelterman (°12 mei 1909, + 12 oktober 1978) die vocht in het 38 linieregiment.
Immer op zoek naar documenten en foto's over Lokeren en over het 38Li in de Achttiendaagse Veldtocht. Zowel in '14-'18 als in '40-'45
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: ABL Slow Chat

Bericht door one_O_five »

Officieel, hyperlink, ik tel er drie in die tekst ... antivirussoftware ... spyware ... spybot search & destroy ...
Die laatste link leid naar een verkeerde site en is dus onbruikbaar maar het programma kan wel geschikt zijn om Uw probleem op te lossen, het programma en de uitleg http://spybot-search-destroy.nl.softonic.com/
Echobravo
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 mei 2011 20:28

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Echobravo »

Heb een paar analoge foto objectieven cadeau gekregen.

Volgens het internet zijn er adapters te bekomen om een toepassing op een digitale camera.
Toevallig iemand aanwezig met enige ervaring en wijze raad om deze analoge objectieven te gebruiken met digitale camera ?

Objectieven zijn van het merk Topcon, camera een canon EOS, D350.

Warme groeten,



Eric
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: ABL Slow Chat

Bericht door one_O_five »

Geef topcon to canon lens adapter in Google in en er verschijnen meerdere links, ook van forums, misschien is zo de juiste uitleg te vinden.
Gebruikersavatar
Sgt. Veldeman
Berichten: 331
Lid geworden op: 02 nov 2011 12:34

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Sgt. Veldeman »

De Gentenaars (en de anderen ook, wellicht) op het forum weten uiteraard dat er in hun stad in 1913 een wereldtentoonstelling was. Een van de attracties was Oud Vlaenderen. De enige 2 elementen in Gent die daaraan nog herinneren is het Leeuwken op het Sint-Veerleplein, en de barokke toegangspoort die voor model stond voor de plaasteren entree van Oud Vlaenderen. Die originele poort staat nu bij het Bijlokecomplex aan de Godshuizenlaan. Maar waar stond dat replica-dorp ?

Mvg,

Robrecht Veldeman

PS: Al mijn info komt uit Wandelen door Gent 1913-1918. Zeer aan te raden. En ik heb het niet in het boek gevonden. Spijtig dat ze alles na de Expo van '13 gesloopt hebben.
Ter ere aan mijn overgrootvader Theofiel Aelterman (°12 mei 1909, + 12 oktober 1978) die vocht in het 38 linieregiment.
Immer op zoek naar documenten en foto's over Lokeren en over het 38Li in de Achttiendaagse Veldtocht. Zowel in '14-'18 als in '40-'45
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Amai, wat is me dat met de bidprenten op ebay? De laatste weken swingen de prijzen het dak uit.
Hier enkele voorbeelden:

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... NA:BE:3160

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... NA:BE:3160
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
milleke
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 mei 2011 16:06

Re: ABL Slow Chat

Bericht door milleke »

Ik heb het ook al gemerkt dat de Belgische grof gaan.
Bijna zoals sommige Duitse WOII, had zojuist ook geboden op eentje en die is ook voor 101 euro weggegaan.
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Twee à drie jaar geleden begon ik voor het eerst de bidprenten op te volgen. Dit kwam doordat ik een bidprent zag staan van iemand die in WO1 gesneuveld is in een naburig dorp. Het startbod was 8 euro. Ik heb zelfs toen de verkoper gemaild of hij, indien het niet gekocht was, een beetje van de prijs wou afdoen omdat ik 8 euro te veel vond... Hij wou dit doen maar natuurlijk was er een bieder. Nu is 8 euro zeer goedkoop in mijn ogen. Dit bewijst maar eens dat voor 'leken' de prijzen soms onrealistisch lijken. De laatste weken werden sommige bidprenten voor ongeveer 50 euro verkocht en sinds deze week is de grens van 100 euro overschreven. Zeer snelle evolutie als ik het zeggen mag. Oftewel waren er juist twee bieders die het prentje absoluut wilden.

Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Ligt het nu aan mij of klopt hier iets niet: http://www.2dehands.be/verzamelen/overi ... 09779.html

Gesneuveld in 1914 maar met een fout uniform voor die periode. Een bidprentje met een foto van het interbellum samen geplakt om de prijs omhoog te krijgen?
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Lisa23
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2014 20:55

Info batterij

Bericht door Lisa23 »

Kan er iemand mij - in gewone mensentaal - zeggen wat het '6e regiment bereden artillerie, 101ste batterij' juist is.
Ik heb snel even het forum geraadpleegd en sta versteld van de massa informatie die wordt aangeleverd. Mooi werk alvast, maar ik moet eerlijk bekennen, dat ik als complete leek het noorden kwijt ben. Daarom hoop ik via deze weg een antwoord te vinden op mijn specifieke vraag.

1. Wat is de juiste functie van het '6e regiment bereden artillerie, 101ste batterij?
2. Waar werden ze gestationeerd tijdens de Wereldoorlog I?
3. Is er toevallig een lijst van de mensen die hierin zaten (dat laatste is bijkomstig, maar altijd fijn om weten) ?
a. de identiteit
b. wie zat hierin: vrijwilligers? getrainde soldaten? ....
c. vrijwilligers uit Engeland, Nederland, ....(en werden die vrijwillers dan opgeleid en hoelang duurde zo'n 'opleiding' )?
d. en wat was hun sociale klasse, is dat divers of merendeel de gewone burger/ adel/ ...

En wat was de impact van het oorlogsgeweld op dit regiment? Was dit een hoog risico om te sneuvelen? Lagen ze constant onder vuur - dus high risk - , of sneuvelden hier doorgaans weinig mensen - low risk? Ik ga er nu eenmaal van uit dat je op sommige plaatsen liever niet werd ingezet, vanwege de potentiële kans om het niet te overleven.

Ik weet dat ze vanaf eind september, begin oktober 1917 zeker actief waren aan het front, maar dat is ook alles.
Alvast bedankt !
Gebruikersavatar
Sgt. Veldeman
Berichten: 331
Lid geworden op: 02 nov 2011 12:34

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Sgt. Veldeman »

Hallo iedereen,

Ik zoek voor mijn eindopdracht van journalistieke praktijk iemand die een gebeurtenis (Bv. Heizeldrama, Herald of Free Enterprises, Suitel-brand,.... Maar het moet niet negatief: geboorte Kai-Mook,...) heeft meegemaakt die zijn of haar leven heeft beïnvloed of veranderd. Het is voor een interview. De persoon moet eerst en vooral getuige zijn. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Mvg,

Robrecht Veldeman
Ter ere aan mijn overgrootvader Theofiel Aelterman (°12 mei 1909, + 12 oktober 1978) die vocht in het 38 linieregiment.
Immer op zoek naar documenten en foto's over Lokeren en over het 38Li in de Achttiendaagse Veldtocht. Zowel in '14-'18 als in '40-'45
Gebruikersavatar
Lewis Gunner
Berichten: 229
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:31

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Lewis Gunner »

Hallo iedereen,

Ben zojuist op de site van de redactie de 9 getuigen fragmenten uit "Soldaten van de Grote Oorlog: In de vuurlijn" tegengekomen. Weet iemand de volledige reeks staan? Of heeft iemand de reeks op z'n pc staan?
Heb al een extra stukje gevonden op youtube, maar de volledige reeks ben ik nog niet tegengekomen.

Of kent iemand nog andere documentaires over Belgische veteranen van de Eerste wereldoorlog of interviews met Belgische veteranen?

Met vriendelijke groeten
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Er heeft iemand op mijn profiel op 2dehands een negatieve beoordeling geplaatst terwijl ik met deze man nooit zaken heb gedaan. Ik zou een funbieder zijn echter heeft deze persoon geen enkel zoekertje... De naam is PUNISHER wat ook al verdacht lijkt. Hoe de man aan mijn email adres is gekomen om de beoordeling te plaatsen is me een raadsel. Heeft iemand dit ook al voor gehad?
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 572
Lid geworden op: 29 mei 2011 15:01
Locatie: Bree

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Stef »

Dat heb ik gelukkig nog niet voorgehad. stuur eens een mailtje naar 2dehands.be ze kunnen het misschien verwijderen als je de situatie uitlegt?
Fidelitas et Superbia
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Stef schreef:Dat heb ik gelukkig nog niet voorgehad. stuur eens een mailtje naar 2dehands.be ze kunnen het misschien verwijderen als je de situatie uitlegt?
Heb ik gedaan, hopelijk krijg ik een positieve reactie, al vrees ik er een beetje voor.
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Positieve reactie. De account van die persoon werd geblokkeerd omdat hij meerdere onterechte beoordelingen zou gegeven hebben. De beoordeling op mijn account is verwijderd.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Benieuwd hoeveel dit zal opbrengen!

http://www.benl.ebay.be/itm/111465997086
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
RudiS
Berichten: 115
Lid geworden op: 31 mei 2011 18:09

Re: ABL Slow Chat

Bericht door RudiS »

Yente schreef:Benieuwd hoeveel dit zal opbrengen!

http://www.benl.ebay.be/itm/111465997086
Staat ondertussen al op 89.000 €. Maarre...die rode vlekken.. is dat lippenstift van de nonnekes????

MVG,
Rudi.
RudiS
Berichten: 115
Lid geworden op: 31 mei 2011 18:09

Re: ABL Slow Chat

Bericht door RudiS »

Heb zonet de zin "Il ricavato aiuta le "Cure in Africa" di Soleterre" eens door Google translate gejaagd. Het zou dit dus betekenen: De opbrengst helpt de "Cure in Afrika" Soleterre. Zou volgens de verkoper dus ten voordele van deze NGO zijn: http://www.soleterre.org/minisiti/landing-ebay/. Maar in deze link kun je de woordjes "landing-ebay" zien. Verdacht, volgens mij. Ik vermoed dat het geld naar de armen gaat. Meer bepaald de verkoper zijn linker- en zijn rechterarm.

MVG,
Rudi.
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Er zijn veel bieders die hun bod hebben ingetrokken. Ik heb het weten staan op 205.000 euro.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
RudiS
Berichten: 115
Lid geworden op: 31 mei 2011 18:09

Re: ABL Slow Chat

Bericht door RudiS »

BOEM.... Sorry, dat was ik die van mijn stoel viel van het verschieten. ;-)
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Is er iemand die handig is met het verwijderen van een watermerk?
Ik zou graag een cartoon gebruiken voor een presentatie maar daar staat een lelijke watermerk op.

Alvast bedankt!
Mvg
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: ABL Slow Chat

Bericht door one_O_five »

Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Yente »

Bedankt! Ik heb het gedownload maar wanneer ik het probeer te verwijderen komt er telkens een ander stuk van de afbeelding in de plaats.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: ABL Slow Chat

Bericht door one_O_five »

Ongeveer dezelfde methode al Photoshop en andere programma's gebruiken dus, ik vrees dat het dan heel moeilijk zal worden.
Het probleem van een watermerk is dat het ontworpen is on niet verwijderd te worden, ik zoek eens verder (zonder garantie).
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: ABL Slow Chat

Bericht door one_O_five »

Dit is gewoon een onbelangrijk berichtje om bepaalde functies te testen.
Felix.Z
Berichten: 92
Lid geworden op: 04 jun 2016 21:10

Re: ABL Slow Chat

Bericht door Felix.Z »

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel leden zitten er hier eigenlijk onder de 18 jaar ?
(Ik ben zelf ook onder de 18 ;) )
Mijn naam is mijn eer, maar mijn eer is mij dierbaarder dan mijn naam
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: ABL Slow Chat

Bericht door one_O_five »

Zodra ik uit verlof terug ben kan ik eens nakijken.
Gebruikersavatar
ABLcollector50s60s
Sponsor 2022-2023
Berichten: 236
Lid geworden op: 06 apr 2019 16:48
Locatie: Klerken

Re: ABL Slow Chat

Bericht door ABLcollector50s60s »

kvraag mij nu iets af. Wie is nu eigenlijk het jongste lid van dit forum? Ikzelf ben 16, maar zijn er er ook die jonger zijn?
Ben altijd geïntreseerd in alles wat met het Belgisch leger te maken heeft uit de jaren 50 en 60.
Plaats reactie

Terug naar “Algemene chat - le chat en général”