Diefstallen op beurzen rond Ieper en Doornik

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Nelis1908
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jul 2012 16:08

Diefstallen op beurzen rond Ieper en Doornik

Bericht door Nelis1908 »

Heren (en dames),

weet er iemand meer over een incident op de beurs van de Canada deze maand?
Er zou een Westvlaamse vrouw betrapt zijn op diefstal, dit nadat ze al maandenlang van deze praktijken werd verdacht. Ze bezocht vooral beurzen in het Westen, m.b. rond Doornik (Pipaix bvb.) en Ieper. In Dendermonde was ze ook geregeld te zien. Haar werkmethode: binnengaan met een grote tas en dan aan de tafels stukken ongemerkt in de open tas laten vallen. Vorige keer in Doornik zag ik ze wel drie keer met een volle zak (!) naar haar auto gaan.
De organisator van de beurs van Doornik kwam me melden dat zich had laten betrappen en dat de politie erbij is gehaald.
Nu is er van mij ook één en ander gestolen op de beurs van Pipaix (april), Aiseau-Presles (augustus) en Doornik (vorige keer), in totaal voor ongeveer 700 euro.
De man van Doornik gaf me de raad om klacht in te dienen bij de politie in mijn woonplaats. Dat zal ik wellicht niet doen omdat ik dan oneindig veel meer last zal krijgen dan die dievegge (gevolg van de zieke overheids-'logica' in dit land). Ik zou wel willen weten wat ze bij haar thuis hebben aangetroffen.
Na de laatste diefstal in Doornik (400 euro) was mijn goesting in dit hele gebeuren flink verminderd. Mijn strijdlust is echter onaangetast.
Wie weet meer en wie kan hierin goede raad geven?

Bedankt,

Nelis
bupi
Berichten: 1276
Lid geworden op: 27 jul 2013 09:54

Re: Diefstallen op beurzen rond Ieper en Doornik

Bericht door bupi »

Hallo Nelis ;
Heb geen weet van een diefstal in de Canada ! Maar daar was er een vrouw reeds geviseerd !Zo van als ze er was ,was er iets weg !
Was ze er niet ,was er niets weg ! Daarom geen prijzen meer op de stukken want het waren meestal "specialekes " dus dure stukken die verdwenen !
Die truk met de tas hadden ze eens betrapt met een Nagant maar konden de vrouw niets maken ,was per ongeluk gebeurd in een drummen ?
Daarom wapens vast met een staalkabel ! Ben gestopt met te staan in Doornik daar opereerde ook een bende van Charleroi (diefstal en wisseltrukken )!
Was paradijs voor hen want lokale Politie kon niets doen en nog minder Politie van woonplaats !
Gaan zien wie er de volgende keer ontbreekt in de Canada en in Doornik !
Mvg.Pierre.
CVM
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2014 13:25

Re: Diefstallen op beurzen rond Ieper en Doornik

Bericht door CVM »

Eindelijk goed nieuws en waren de vermoedens terecht. Spijtig dat dit je overkomen is Frank maar ik zou toch klacht indienen moest ik van u zijn.
Gisteren was ze in ieder geval niet in Gent. :?
Plaats reactie

Terug naar “Ruilbeurzen - bourses aux armes”