De Etappetroepen

De geschiedenis van het Belgische leger in de periode 1914-1918.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Herr Fritzkopf
Berichten: 151
Lid geworden op: 13 jul 2011 21:20

De Etappetroepen

Bericht door Herr Fritzkopf »

Kan iemand me soms meer informatie geven over de Etappetroepen én het Transportkorps van de etappetroepen. Alles omtrent deze eenheid is welkom aangezien mijn overgrootvader er dienst deed na de ontbinding van de vestingstroepen van het 1Li.
Ter ere van mijn overgrootvader Eduard V.R (15 maart 1883 - 17 december 1959 Kalken) Soldaat in het 1e Li en het IIIe bataljon C.T./T.E. ,Titularis van 8 frontstrepen.

"A rich man's war and a poor man's fight"
Herr Fritzkopf
Berichten: 151
Lid geworden op: 13 jul 2011 21:20

Re: De Etappetroepen

Bericht door Herr Fritzkopf »

Toch nog even onder de aandacht brengen! Ik zou toch graag zoveel mogelijk te weten komen vóór 7 oktober, dan ga ik namelijk bij mijn grootoom en ik weet dat hij zeker blij zal zijn met zoveel mogelijk informatie over de diensttijd van zijn vader. Want hij weet dat ik mij daarin aan het verdiepen ben. Daarna is informatie uiteraard nog steeds welkom :)
Ter ere van mijn overgrootvader Eduard V.R (15 maart 1883 - 17 december 1959 Kalken) Soldaat in het 1e Li en het IIIe bataljon C.T./T.E. ,Titularis van 8 frontstrepen.

"A rich man's war and a poor man's fight"
Herr Fritzkopf
Berichten: 151
Lid geworden op: 13 jul 2011 21:20

Re: De Etappetroepen

Bericht door Herr Fritzkopf »

nog even onder de aandacht brengen :!:
Ter ere van mijn overgrootvader Eduard V.R (15 maart 1883 - 17 december 1959 Kalken) Soldaat in het 1e Li en het IIIe bataljon C.T./T.E. ,Titularis van 8 frontstrepen.

"A rich man's war and a poor man's fight"
Plaats reactie

Terug naar “De Eerste Wereldoorlog - la Première Guerre Mondiale”