wie kan me helpen

Als je niet weet waar je wat moet plaatsen doe het dan hier. Wij helpen je wel verder.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

tomvanryckeghem
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:20

wie kan me helpen

Bericht door tomvanryckeghem »

Dag iedereen,


Ik heb dit mooie forum even geleden gevonden en me gisteren geregistreerd. Ik ben op zoek naar oude kostuums van soldaten die ik wil gebruiken in een toekomstig fotoproject. Misschien schets ik even wat mijn beweegredenen zijn.
Ik was een drukke man zoals velen. IK had 2 fulltime jobs tot, mijn 6 maanden zwangere vrouw leukemie kreeg. Er volgden zware tijden, en ik gaf alles op om volledig voor m'n gezin te zorgen. ZO is het nog altijd, sinds december. Wanneer alles achter de rug is wil ik fotografie hoofdzakelijk nog houden voor creatieve projecten. Indien je wil zien waar we door gaan, ik hou een dagboek bij : http://ikhebjoulief.wordpress.com

Kan er iemand me helpen? Het project dat ik voor ogen heb gaat voor een deel over "soldaten". Ik wil verschillende lotgenoten van m'n vrouw portretteren in de huid van soldaten, want dat zijn ze, in een niet gekozen oorlog. Ik hou heel veel van grenadiers, vind ze fotogeniek, maar de eerste wereldoorlog heeft ook wel heel mooie kostuums.

Je zou me een grote gunst bewijzen, en ik kan, indien je graag foto's hebt van je collectie studiofoto's geven in wederdienst. (beschik over opnametafel, studio, lichten, ...)

Afbeelding

merci
Tom van Ryckeghem
Plaats reactie

Terug naar “Waar moet ik naar toe? - Où dois-je aller?”