GEZOCHT, oud klasgenoot BSD

Als je niet weet waar je wat moet plaatsen doe het dan hier. Wij helpen je wel verder.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

mava105
Berichten: 338
Lid geworden op: 29 sep 2011 10:55
Locatie: Leuven

GEZOCHT, oud klasgenoot BSD

Bericht door mava105 »

Na het schooljaar 1960-61 in het Koninklijk Ateneum in Rösrath (BSD) gingen we uiteen, zonder dat we elkaar gedurende 50 jaar nog terugzagen of hoorden.
In mei 2011 slaagden we erin om 9 oud-leerlingen van de 12 terug te vinden. Met 6 ervan hadden we een gezellig samenzijn. Twee ervan waren ernstig ziek en een derde is een paar weken voor de reunie overleden.
We zijn nog steeds op zoek naar 3 personen: De gebroeders SAELENS en ene THIJS (Thys)
Hun vader was in die tijd meer dan waarschijnlijk militair, en gekaserneerd ergens in de BSD.
We weten echter niet in welk garnisoen, welke eenheid, welke graag (kan alles zijn tussen gewoon soldaat en Luitenant-Generaal). We weten ook niet uit welke regio in België ze kwamen.
Mogelijks zijn er hier personen die hen kennen, of familie ervan. Dat ze me dan gerust kontakteren. De andere oud-leerloingen van die klas zullen u eeuwig dankbaar zijn.
Kan ik in Evere eventueel meer te weten komen met deze beperkte aanwijzingen?
60-61 3de A3 Metaal (2).jpg
De gebroeders SAELENS staan helemaal achteraan uiterst links en rechts en de heer Thys staat vooraan, 2de van rechts (met das)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Waar moet ik naar toe? - Où dois-je aller?”