Jongeren en het Leger

Alles wat kan helpen om dit forum nog beter te maken.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
LEO
Berichten: 207
Lid geworden op: 29 mei 2011 15:44

Re: Jongeren en het Leger

Bericht door LEO »

Defensie op zich doet al genoeg inspanningen om hun kaders aan te vullen. Kijk maar in de week-en maandbladen. Dus de drempel om binnen te stappen is er !
Waar Defensie geen vat op heeft met zijn media-campagnes is de opvatting die er bestaat tussen de ouders en hun dochter/zoon en de weg die ze voorzien hebben
voor hun kinderen. Vroeger werdt je militair van vader op zoon. Ik denk dat de huidige toestand nu wel even anders ligt. Pappie heeft zelf geen legerdienst meer
gedaan, maar hij heeft wel geïnvesteerd voor hun toekomst via het schoolgebeuren.En via het vacantiewerk bij pappie's bedrijf gaat de interesse de gans andere kant op dan naar Defensie. Dom eigenlijk, maar hoe sterk staat zoon/dochter tegenover hun ouders en hun investeringen ?
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Jongeren en het Leger

Bericht door one_O_five »

Dat thema heeft zo niet direct iets met de geschiedenis van het leger te maken, en ik denk niet dat een forum als dit het werk van de PR diensten van het leger kan overnemen.
We hebben hier veel jongeren die geïnteresseerd zijn in de geschiedenis maar die gaan waarschijnlijk geen dienst nemen, jongeren die wel dienst willen nemen surfen op andere sites.

Verder vind ik dat we de moderators het niet kunnen aandoen dat ze zich moeten gaan bemoeien in discussies waar ze het thema onvoldoende van beheersen, we hebben hier ooit een voorbeeld van gehad waarbij een van de jongeren van het forum die in dienst gegaan was beweerde door het leger bij de indiensttreding bedrogen te zijn betreffende het garnizoen waar hij zou gestationeerd worden, op zich een zinloze discussie maar vergeet ook niet dat Brussel dit forum ook leest.
Plaats reactie

Terug naar “Mijn idee!!! - Mon idée!!!”