Militaire rang in profiel

Alles wat kan helpen om dit forum nog beter te maken.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: Militaire rang in profiel

Bericht door Yente »

Ey,
Opzich een leuk idée maar die vraag heeft ooit iemand als eens gesteld(ik vind het topic niet) en dat werd toen 'afgekeurd'.
Het is wel leuk zodat men daaraan waarschijnlijk de mensen herkend die er veel van kennen. Maar langst de andere kant gaan mensen dan misschien veel posten zonder inhoud om een hogere rang te krijgen. Ik heb even naar mijn aantal geposte berichten gekeken en ik heb wel een hoog aantal. Dit is echter niet omdat ik veel weet maar omdat ik vaak dingen op het forum heb gevraagd. Dus die rang zou dan bedriegelijk uitkomen.
Snapje?
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
Paddy
Berichten: 7570
Lid geworden op: 28 mei 2011 10:25
Locatie: Dendermonde, Idiot Trench
Contacteer:

Re: Militaire rang in profiel

Bericht door Paddy »

Deze vraag werd inderdaad reeds gesteld op het "oude" forum en deze is niet meeverhuisd wegens "afgehandeld". Dit idee werd afgewezen voor de redenen die Yente hierboven reeds aanhaalde.
Greetings from a Little Gallant Belgian
Patrick De Wolf
Militaria-Ruilbeurs Hangar 42 Dendermonde,http://www.facebook.com/Hangar42Militaria
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Gebruikersavatar
Exjager
Sponsor 2022-2023
Berichten: 4379
Lid geworden op: 28 mei 2011 18:53
Contacteer:

Re: Militaire rang in profiel

Bericht door Exjager »

Paddy schreef:Deze vraag werd inderdaad reeds gesteld op het "oude" forum en deze is niet meeverhuisd wegens "afgehandeld". Dit idee werd afgewezen voor de redenen die Yente hierboven reeds aanhaalde.
Inderdaad afgewezen toen, trouwens de mannen die de verhuis deden zouden nogal een rang hebben... :lol:
Iets m.b.t. 2 Jagers te Paard is steeds welkom.
Mijn website,http://www.legerdienst.be
Gebruikersavatar
Paddy
Berichten: 7570
Lid geworden op: 28 mei 2011 10:25
Locatie: Dendermonde, Idiot Trench
Contacteer:

Re: Militaire rang in profiel

Bericht door Paddy »

Exjager schreef:
Paddy schreef:Deze vraag werd inderdaad reeds gesteld op het "oude" forum en deze is niet meeverhuisd wegens "afgehandeld". Dit idee werd afgewezen voor de redenen die Yente hierboven reeds aanhaalde.
Inderdaad afgewezen toen, trouwens de mannen die de verhuis deden zouden nogal een rang hebben... :lol:
Just :lol: Dan stonden wij al boven de rang van Extra-Super-Veldmaarschalk :D
Greetings from a Little Gallant Belgian
Patrick De Wolf
Militaria-Ruilbeurs Hangar 42 Dendermonde,http://www.facebook.com/Hangar42Militaria
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
LEO
Berichten: 207
Lid geworden op: 29 mei 2011 15:44

Re: Militaire rang in profiel

Bericht door LEO »

Het aantal geplaatste posten geeft toch een goede indicatie over de gedrevenheid van de Users.
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: Militaire rang in profiel

Bericht door Yente »

LEO schreef:Het aantal geplaatste posten geeft toch een goede indicatie over de gedrevenheid van de Users.
Ja en nee, iemand kan veel posten puur voor een hogere rang. Hier heeft niemand iets aan. Maar het kan ook dat inderdaad iemand veel mensen helpt.
Men kan eventueel wel verdienstelijke leden een kenmerk ofzo geven?
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
Drackx
Berichten: 440
Lid geworden op: 01 jun 2011 10:52

Re: Militaire rang in profiel

Bericht door Drackx »

Er zijn voors en tegens en ieder heeft daar zijn mening over en dat moet kunnen, toch? :D
De beslissing is genomen en 't is niet anders...
Ach, zolang er maar geen rang "God" :P bestaat op het forum.
Enne Yente...wat dat verdienstelijke betreft...die speciale vermelding bestaat reeds....namelijk "Moderator" :twisted:
Allerbeste groeten (ook aan de verhuizers-maarschalken) :lol:
Filip
Gebruikersavatar
Glenn_Janssens
Berichten: 94
Lid geworden op: 05 jan 2012 00:14
Locatie: Herenthout

Re: Militaire rang in profiel

Bericht door Glenn_Janssens »

Bestaat er zo geen systeem waarbij leden elkaar punten kunnen geven als je iemand zijn reactie de moeite vindt en hem daarvoor wil bedanken/belonen ?
Een "reputation status" symbooltje onder je Username of zoiets?
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Militaire rang in profiel

Bericht door one_O_five »

Ik zal even de technische kant van de zaak uitleggen, dit is iets dat de meeste niet kennen en dus ook niet de beheerders en admin's van een groot aantal forums.

De forumsoftware phpBB is freeware, de kern er van word regelmatig aangepast en de beheerders van een forum moeten telkens een update komt deze ook uitvoeren, die logica kan iedereen wel verstaan vermoed ik.
Al die gadgeds zo als extra smylies en de voorgestelde graden zijn modules die aan de eigenlijke software worden toegevoegd, die modules zijn ook freeware maar worden door andere liefhebbers geprogrammeerd, meestal gebeurt dit op een bepaalde versie van phpBB.
Dergelijke modules zijn doorgaans na een upgrade van phpBB niet meer compatibel, dat kan dan weer veel gevolgen hebben, het minste is dat het forum er dan heel slecht gaat uitzien maar al naar gelang de gebruikte modules kan de software ook gewoon blijven hangen en het forum opent zich niet meer.
Voor een update moet de admin dus eerst alle modules desinstalleren en na de update nieuwe modules installeren om het uitzicht van het forum te bewaren, zijn er geen nieuwe modules beschikbaar dan heeft dit weer het effect dat de topics weer op niets gaan trekken.
Het eindeffect is dan dat er geen updates meer gemaakt worden en de site na een jaar of twee-drie het slachtoffer word van een of andere hacker.
Er zit nog meer techniek in de achtergrond maar dit is in het kort de reden waarom beslist is van die gadgeds af te zien.
Plaats reactie

Terug naar “Mijn idee!!! - Mon idée!!!”