Verdwenen posting?????

Alles wat kan helpen om dit forum nog beter te maken.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
milleke
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 mei 2011 16:06

Re: Verdwenen posting?????

Bericht door milleke »

Ik heb zo het vermoeden dat het hier verwijderd is.
Hier gaat het specifiek over het Belgisch leger en niet over de tegenstander :D
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Verdwenen posting?????

Bericht door one_O_five »

Wel Paul, ge moogt het ons niet al te kwalijk nemen maar we hadden twee redenen om die post te verwijderen.
Wat ge als opmerking schrijft dat de legers van Hitler België hebben aangevallen dat klopt als een zere vinger, moest ge nu iets geschreven hebben over dat leger zelf, over een gevechtsactie tegen het Belgisch leger dan kon die post nog door de beugel, zelf heb ik ook al reportages gemaakt van uit de Duitse hoek bekeken.

De tweede reden waarom ik voorstander was die post te verwijderen is op een wettelijke basis, ge hebt gewoon een volledig artikel gekopieerd en ingevoegd, zelfs met bronvermelding is dat plagiaat en dus illegaal, ge moogt slechts een paragraaf als citaat invoegen in een eigen geschreven tekst en dat dan uiteraard ook met bronvermelding.

Wat dat artikel in Se Morgen betreft Paul, dat is gewoon bladvulling, om dat te weten moet ge geen expert of Britse onderzoeker voor zijn, er bestaat een boek waar alle tafelgesprekken die Hitler voerde in staan (ISBN 9789068010572) en als ge dat eens volledig uitleest kunt ge Uw eigen conclusies trekken.
rudy J14
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 dec 2011 03:46
Contacteer:

Re: Verdwenen posting?????

Bericht door rudy J14 »

Hallo,
ik wilde iets nalezen dat iemand had geschreven.
Maar blijkbaar zit hij niet meer opt forum en zijn ook zijn posting weg,wat natuurlijk wel jammer is.
Is dit altijd zo??

Groeten Rudy
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Verdwenen posting?????

Bericht door one_O_five »

Ik vermoed te weten over welke persoon ge het hebt, dit gebeurt alleen op eigen aanvraag van de persoon zelf.
De reden is me bekend maar om de privacy mag ik die natuurlijk hier niet openbaar maken.
rudy J14
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 dec 2011 03:46
Contacteer:

Re: Verdwenen posting?????

Bericht door rudy J14 »

Ah,ok,ik heb daar alle respect voor.
Nu ik dit weet,word dat dus voor alle zekerheid maar zoveel mogelijk alles zelf opslaan van wat ik zeker niet kwijt wil.
En das veel hoor,want der word hier echt kwaliteit geleverd. :)
groeten Rudy
Plaats reactie

Terug naar “Mijn idee!!! - Mon idée!!!”